Bagaimana saya ingin tamatkan langganan TIME?

Langkah Pertama

Anda boleh menamatkan dengan log masuk ke laman sesawang mesra pelanggan TIME seperti yang ditunjukkan di bawah.

 

Apabila anda log masuk ke laman tersebut, ini akan menjadi skrin utama. mymedic.es Pilih “MANAGE PLAN” / Urus Rancangan untuk pergi ke halaman berikut:

 

 

Klik pada “TERMINATE SERVICE” / Perkhidmatan Tamat untuk perkhidmatan yang akan ditamatkan.

 

Langkah Kedua

Pelanggan yang ingin menamatkan perkhidmatan internet TIME mereka, boleh melakukannya dengan menghubungi 1800-18-1818 atau menghantar e-mel kepada [email protected]. Kami akan menghantar borang pembatalan, yang mesti anda selesaikan dan kembali ke alamat e-mel yang sama.

Sila ambil perhatian bahawa kami memerlukan notis pembatalan dalam masa sebulan, dan kami akan memproses permintaan anda dalam tujuh (7) hari bekerja.

Jika tidak, pelanggan juga boleh mengklik di sini untuk menyesuaikan perkhidmatan mereka atau hanya tamatkan langganan mereka di sini.

 

Langkah Ketiga

Berikut adalah beberapa pertimbangan penting bagi pelanggan yang ingin tamatkan langganan mereka.

  • Sebarang permintaan pembatalan mesti dibuat sekurang -kurangnya 30 hari lebih awal.
  • Anda akan dikenakan minimum RM500 pada penamatan awal yuran atau bulan-bulan kontrak yang masih berbaki dalam yuran penamatan awal jika anda dihentikan.
  • Kami akan menghubungi anda jika langganan anda kurang dari tiga bulan untuk mengatur kembali unit rangkaian optik anda (ONU), penghala, dan telefon bimbit.
  • Bayaran balik akan diberikan dengan pemindahan bank dalam ringgit Malaysia (RM).
  • Dalam masa 90-180 hari selepas tarikh bil terakhir, bayaran balik akan diproses dan dihantar kepada pemilik akaun.
  • Penyerahan akan ditolak jika borang itu tidak selesai. Di samping itu, 30 hari akan dikira dari tarikh penyerahan yang dikemas kini.

 

Mengapa anda mahu tamatkan TIME internet, adakah kerana:

  • Beralih kepada Perkhidmatan Lain?
  • Kualiti Rangkaian yang Lemah?
  • Perkhidmatan Penawaran/Nilai Tambah terhad?
  • Harga Tidak Berbaloi?
  • Sokongan selepas jualan yang lemah?
    Lain-lain

 

Masih mencari perkhidmatan internet lain?

Dengan ini, membolehkan kami menggunakan peluang untuk berkongsi dengan anda mengenai perkhidmatan jalur lebar yang lain, yang boleh kami tawarkan ke alamat baru anda atau sekiranya anda mempertimbangkan untuk beralih ke jalur lebar yang baru.

Anda boleh mencari Lebih banyak lagi dari jalur lebar UNIFI atau jalur lebar MAXIS atau jalur lebar bandar ALLO.

Untuk panduan langkah dalam bahasa Inggeris, anda boleh terus ke laman sesawang yang tertera di sini.

Sekiranya anda lebih suka bercakap secara langsung, maka anda boleh menghubungi 03 5888 8388 atau WhatsApp kami di 012 368 2222

Partner Post